dni do wakacji!

Odliczanie do wakacji 2019 Odliczanie do wakacji 2019
Marta Marcinkowska wraz ze swoimi pieskami

Kilka słów o mnie

Hej!
Mam na imię Marta, jestem wegetarianką i studentką pedagogiki specjalnej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, ale najważniejsze: pozytywnie zakręconą posiadaczką trzech psów! Fido ma 9 lat i jest labradorem. Razem stawialiśmy pierwsze poważne kroki w świecie psich sportów! Jest labkiem na sportowej emeryturze, już nie startujemy w zawodach. Dzięki niemu postanowiłam zagłębić się w świat psów i ich szalonych właścicieli.

W 2014 roku do naszego stada dołączyła suczka rasy border collie - Merci. We wrześniu zeszłego roku do naszego stada dołączyła mała Sally - szczeniak rasy border collie. Razem tworzymy idealny zespół, dużo podróżujemy i spełniamy swoje marzenia. Przeżyliśmy wspólnie masę przygód i poznaliśmy wspaniałych ludzi z którymi dzielimy pasję i którzy są przy nas do dnia dzisiejszego. Niesamowite jest w jak wielu miejscach razem byliśmy, w ilu jeziorach pływaliśmy i ile szczytów udało nam się zdobyć! Dwukrotnie tez reprezentowaliśmy Polskę na Mistrzostwach Europy Juniorów.

Największe sukcesy

Są moimi przyjaciółmi i swoimi radosnymi mordkami dają mi dużo siły do walki każdego dnia. Udało nam się zdobyć kilka sukcesów w agility.

Fido - klasa wyszkolenia A2:

3 miejsce w egzaminie A1 na Baltic Open Agility w Sopocie - 22.08.2015
3 miejsce w egzaminie A1 na zawodach Bursztynowego Psa w Gdyni - 18.10.2015
3 miejsce w całym cyklu Bursztynowego Psa za rok 2015
1/32 miejsce w egzaminie A1 na zawodach w Jarużynie i awans do A2 - 22.11.2015
3 miejsce w klasyfikacji łącznej: agility + jumping open na Bursztynowym Psie w Gdyni - 18.06.2016
2 miejsce w klasyfikacji łącznej agility + jumping open na Baltic Open Agility - 21.08.2016
2 miejsce w egzaminie A2 na zawodach Elita Agility w Jarużynie - 15.01.2017

3 miejsce w egzaminie A1 na zawodach agility w Borowinie – 23.06.2018
2x 2 miejsce na egzaminach A1 na lipcowych egzaminach pod Warszawą - 01.07.2018

Z psem na wakacje

Jak ważne są dla mnie psy?

Podobno życie nie kręci się wokół psów, chociaż moje zdecydowanie tak! To one całkowicie zdeterminowały mój światopogląd i wartości którymi kieruję się na co dzień. Każdego dnia uczę się od nich pokory i cierpliwości, wierności i dobrej energii którą staram się dzielić z innymi! Dzięki psom poznałam moich wspaniałych przyjaciół, z którymi wyjeżdżam na zawody i dzielę radość z życia! Co poza tym?

Praca z dziećmi

Uwielbiam dzieci i z nimi chciałabym po części wiązać swoją przyszłość. Byłam wychowawcą na koloniach dla dzieci z ośrodków opiekuńczo wychowawczych. Dużo zyskałam i wiele nauczyłam się podczas tego wyjazdu, dlatego zdecydowałam się iść na studia: pedagogika specjalna o specjalności oligofrenopedagogika na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, aby w przyszłości pracować z dziećmi niepełnosprawnymi.

Jestem też Animatorem Czasu Wolnego i wolne chwile spędzam dobrze bawiąc się z dziećmi, organizując im czas na urodzinach, malując buźki, czy skręcając pieski z balonów! Ukończyłam tez Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej, który był niezwykle interesujący. Jeśli to możliwe angażuję się we wszelkie wolontariaty, a w zeszłym roku dołączyłam do akcji Szlachetnej Paczki i wraz z przyjaciółmi przygotowałam paczkę dla rodziny Pani Beaty.

To właśnie cała ja!

Głowę mam wciąż pełną pomysłów.
Chciałabym podjąć kolejny kierunek studiów jednocześnie rozwijając się bardziej w kategoriach psich sportów. Oprócz startów w zawodach kilka/kilkanaście razy w roku biorę udział w seminariach/treningach agility prowadzonych przez utytułowanych na Mistrzostwach Świata zawodników z Polski i zza granicy! Staram się wykorzystać maksymalnie każdy dzień i docenić każdą chwilę!

Jestem zwolenniczką aktywnego wypoczynku. W dzieciństwie wielokrotnie jeździłam do Rynu i może dlatego darzę to miejsce ogromnym sentymentem. Fakt, iż mogę współprowadzić obóz z psem „Cztery Łapki” jeszcze bardziej mnie uszczęśliwa i motywuje do pracy z dziećmi i młodzieżą.

Uwielbiam spływy kajakowe, piesze wycieczki górskie, wodne aktywności, jazdę konną, snowboard i podróże małe i duże! Często rezygnuje z wyjazdów w ciepłe kraje, na rzecz domków w lesie, psów, sierści, błotka i radosnego pląsania wśród przyjaciół.

Poza tym interesuję się fotografią, lecz brakuje mi czasu żeby bardziej rozwinąć się w tym kierunku. Kto mnie zna ten wie, że głowę mam pełną szalonych pomysłów — jedynym ograniczeniem jest czas, którego wciąż mi brakuje. Dlatego też wykorzystuję życie na sto procent nie wybiegając zbyt wiele w przyszłość — liczy się tu i teraz... każdy dzień!

„Umieć wykorzystać czas, to jest szczęście”